Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
CIO Executive
CIO Executive
Dokąd zmierzamy i jak tam dotrzeć?
Urban Aderklint
Wszystkie organizacje mają strategię, otwarcie sformułowaną lub domyślną. Jednak większość menedżerów projektu jest zbyt pochłonięta rozwiązywaniem codziennych problemów i prowadzeniem swoich projektów, by zwracać większą uwagę na strategię.
Propozycja dla elity
Iwona D. Bartczak
Redakcja miesięcznika CXO Magazyn Kadry Zarządzającej inauguruje w październiku 2002 r. działalność Klubu CIO. Zaprasza do niego elitę polskich menedżerów informatyki. Powstaje miejsce dla tych dyrektorów działów IT, którzy chcą i potrafią być partnerami zarządów, tych, którzy aspirują do tej roli, oraz tych, którzy w zarządach już pracują.
Chaos i doskonalenie
Iwona D. Bartczak
Krzysztof Obłój w swojej nowej książce "Tworzywo skutecznych strategii" podpowiada menedżerom i przedsiębiorcom, jak poruszać się po styku tego, co niezmienne w biznesie, i tego, co nowe, aby tworzyć coraz atrakcyjniejsze wartości dla klientów.
A jednak warto...
Sylwia Ślifierz
W czerwcu rozpoczął się Program i Konkurs Lider Zarządzania CXO, zorganizowany przez redakcję CXO i Forum Odpowiedzialnego Biznesu pod patronatem Ryszarda Kapuścińskiego.
Czy te firmy mogą kłamać?
Wanda Żółcińska
Przed rozpoczęciem współpracy, a zwłaszcza przed zakupem firmy należy bardzo uważnie jej się przyjrzeć. To oczywiście rada banalna, co wcale nie znaczy, że realizacja takiego zalecenia jest łatwa.
Model innowacyjny do bólu
Krzysztof Obłój
Nowe modele biznesowe nie powstają często, a książki o zarządzaniu eksploatują prawie bez końca przykłady takich firm, jak IKEA, Southwest Airlines, Oticon czy GE. Systemowe innowacje wymagają najczęściej zakwestionowania najgłębiej zakorzenionych w danej branży założeń i reguł gry.<sup>*</sup>
Reklamowe interakcje
Wanda Żółcińska
W pracy agencji reklamowej najważniejszy jest pomysł. Największy kapitał nie zastąpi tu sprawnego zespołu kreatywnych pracowników.
Nie bądźcie paprotkami
Mark Gordon
Jednym z wyzwań, przed którymi stoją dyrektorzy, jest synchronizacja wizji przyszłości firmy z tempem zmian zachodzących w świecie technologii.
Zawód z certyfikowaną przyszłością
George Sifri
Przez wiele lat uczelnie kształcące menedżerów nie uznawały zarządzania projektem za odrębną dyscyplinęwiedzy.
Lojalność nie za wszelką cenę
Małgorzata Sieniawska
Związek firmy z klientem powinien trwać tak długo, jak długo klient i firma czerpią z niego korzyści.
Ceny transferowe - praktyczne podejście
Mariusz Polakowski
Wdrożenie właściwych rozwiązań w obszarze wyceny wewnętrznego transferu funduszy przesądza o prawidłowym działaniu dwóch elementów systemu zarządzania instytucją finansową: zarządzania ryzykiem strukturalnym oraz zarządzania rentownością.
Przezorność pracodawców, wzajemność pracowników
Iwona D. Bartczak
Na poszczególnych etapach rozwoju firma potrzebuje innych relacji z pracownikami i innych pracowników. Czasem potrzebne są gwiazdy, a czasem ludzie stworzeni do gry zespołowej, czasem ludzie całym sercem oddani firmie, a czasem jedynie pracownicy wypożyczeni z agencji
Mierzyć, aby doskonalić
Grzegorz Gruchman
Mierniki procesów odgrywają dużą rolę w ich doskonaleniu. Dzięki nim możemy się dowiedzieć, czy dostarczamy produkty i usługi zgodne z oczekiwaniami klientów.
Dwuogniskowe okulary stratega
Tom Davenport
W dzisiejszych, trudnych czasach większość menedżerów ma do rozwiązania następujący problem: umocnić konkurencyjność przedsiębiorstwa w dłuższej perspektywie czasowej - bez wydawania góry kasy w perspektywie krótszej.
Program i Konkurs Lider Zarządzania CXO - rozpoczęty!
Iwona D. Bartczak
Dobiegły końca przygotowania koncepcji i formuły organizacyjnej Programu i Konkursu Lider Zarządzania CXO. Proponujemy przedsiębiorstwom udział w unikatowym przedsięwzięciu, które ma na celu zarówno uhonorowanie dotychczasowych osiągnięć firm, jak i wsparcie ich rozwoju poprzez dostarczenie informacji, wiedzy i możliwości uczenia się.
Twórcy dobrego klimatu
Krzysztof Obłój
Mało jest tematów, które budzą w teorii i praktyce strategii, a nawet szerzej - całej problematyce organizacji i zarządzania - takie emocje jak kwestia przywództwa.
Poprzednia
strona
1
...
152
153
154
155
156
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »